czwartek, 29 grudnia 2011

Ten Jedyny. ♥

Dzisiaj poszłam na spotkanie z Julką. kiedy dotarłam do bloku szybko otworzyłam drzwi od klatki (były zepsute). Pojechałam windą na górę i szybko zapukałam do drzwi. Otworzyła jej mama. 
- Eee... jest Julka ?
- Nie ma, poszła gdzieś z Radkiem. 
Tego już za wiele. Najpierw wiąże się z moim byłym, który jest cholernym dupkiem. Teraz mnie ignoruję, a się umówiłyśmy. 
- A gdzie poszła ?
- Nie mam pojęcia. Wkurzyła się na mnie i wybiegła. Mam już dość tych jej humorków i uciekania do tego bandziora. 
- Ile ona już z nim chodzi ?
- Chyba ... tydzień.
Miałam zaraz wybuchnąć, ale mama Julki przytuliła mnie i pożegnała. Ja poszłam do siebie. [...] 
Hmm... na gg nie było Michała. Codziennie jest. Korzystając z okazji zadzwoniłam do Rafałka ♥_♥
- Cześć Rafał. 
- Witaj Aniu ♥
Jakie to słodkie. Miał taki słodki głosik. Zawsze mnie ładnie nazywał. Ach.. chłopak wymarzony. Szkoda tylko, że młodszy : /
- Ekhem... chodź ze mną do parku. 
- Pójdę. Schodź już na dół.
- Ok. 
Rozłączyłam się i szybko przebrałam. Założyłam czarne rurki, niebieski t-shirt i czarno białe tenisówki. Włosy rozpuściłam ^ ^ Pospiesznie wyszłam z domu. Na klatce zauważyłam moją sąsiadkę (babunię), która okłada jakiegoś Metala laską. Weszłam szybko do windy i wybuchłam. Śmiałam się ciągle, aż do wyjścia z klatki. Przed nią stał już Rafał. Miał szybko, przecież mieszkał na przeciwko i do tego na parterze ;)
- Długo już Książę czeka ? 
- Nie długo, Księżniczko.
Dał mi całusa w policzek, a ja czerwona jak burak poszłam za rękę z nim do parku. Wchodząc zauważyłam Michała. Przytulał jakąś blondi na ławce. Chciałam go spoliczkować, ale przecież ja z nim nie chodzę, a byłam teraz z Rafałkiem :3 Odpuściłam sobie ten pomysł i poszliśmy nad strumyk. Położyliśmy się na trawie i zaczęliśmy gadać. Później poszliśmy kupić sobie po szejku. Mając w jednej ręce swój truskawkowy szejk wzięłam Rafał pod rękę i położyłam mu głowę na ramieniu. Podeszliśmy pod plac. Usiedliśmy na ławce i nadal się przytulaliśmy. Byłam tak szczęśliwa, że nie odrywałam głowy z jego ramienia. Kiedy ścierpło mi ucho O_o oderwałam się od niego na chwilę. On wtedy przybliżył się i czule pocałował. Odwzajemniłam pocałunek i wiedziałam, że Rafał to ten jedyny.

13 komentarzy:

  1. z Julka tez powinno sie wszystko ułożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog! oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zakończenie :)) <3 Zapraszam do mnie na nową recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog naprawdę jest fajny dziękuje że dałaś komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. więcej proszę . ♥♥♥♥

    mrraśne too . ♥♥♥♥

    ℓιттℓє αиgєℓ . ♥ < - z zapytaja . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... świetne zakończenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co z tego, że Rafał jest młodszy, pasują do siebie. Fajne zakończenie. Zapraszam do mnie http://jednakistnieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie , piszesz tak lekko ; ]
    Zapraszam do mnie - http://dzienzadniem.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. ta przyjaciółka jest beznadziejna. Współczuję głównej bohaterce ;/

    zapraszam do mnie
    http://lily-james-i-spolka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń